Love Rasulullah.

Monday, December 14, 2009

Perdana Menteri Kena Penumbuk

Semalam PM Itali kena tumbuk sampai termengah-mengah nak berjalan semula. Macam beruk yang ketakutan di sebelah ni...

Seorang lelaki yang tidak di kenali berani tampil seorang diri dan menumbuk muka PM tersebut sewaktu sedang berucap dihadapan penyokong konservertifnya.

Di sebabkan insiden tersebut, PM mengalami pendarahan yang teruk di mulut dan rebah.

Berani betul lelaki tu. Kadang-kadang terbayang PM malaysia Najib kalau kena macam tu jugak. Comfirm yang tumbuk tu masuk ISA..

Bush kena baling kasut.


Paklah dulu ada sorang perempuan bagi bunga waktu berucap.

Rosmah , ada gelombang student nak lawan dia. Satu berlaku di Unisel, satu di UM

Wah..menarik.

3 comments:

محمد حذوان بن حميدان said...

perkongsian yg amt berguna, semoga diberikan kekuatan utk terus menulis..amin (^_^)

Bungakopi said...

yg menumbuk tu kan disahkan ada masalah mental. kalau org normal, berani betul ke dia nak tumbuk sampai berdarah gitu?
pemimpin malaysia jgnkan ditumbuk,dikritik sikit pon dah mcm2 kena.

Mohd Shafie Bin Hashim said...

betul2

Post a Comment

 

Tujuanku Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger